Przykład pylonu reklamowego

Co to jest pylon reklamowy i do czego służy?

Reklama zewnętrzna oferuje szereg rozwiązań łączących ciekawą formę, funkcję informacyjną oraz marketingową skuteczność. Doskonałym przykładem takiego połączenia są pylony reklamowe, spotykane przed budynkami firm, na wjazdach do miast czy przy stacjach paliw. To jednak tylko niektóre z wielu ich zastosowań. Czym jest witacz reklamowy, w jakich przypadkach spełni swoją funkcję i na co zwracać uwagę przy jego wyborze?

Czym są pylony reklamowe?

Mianem pylonów określa się pionowe elementy reklamy zewnętrznej, umieszczane najczęściej w bezpośrednim sąsiedztwie firmowego obiektu. Ten wolnostojący nośnik reklamowy oprócz logotypów oraz nazw firm, informacji o cenach poszczególnych produktów, może zawierać również dane pozwalające zlokalizować konkretną instytucję, takie jak adres, numer piętra, czy nazwa ulicy.

Połączenie właściwości reklamowych oraz informacyjnych sprawia, że pylony reklamowe stały się popularnym elementem krajobrazu zarówno dużych miast, jak i mniejszych miejscowości. Mogą być mocowane do podłoża na stałe lub umieszczane w konkretnym miejscu tymczasowo. Oprócz reklamy zewnętrznej wykorzystuje się je również w pomieszczeniach, np. w holach budynków, gdzie pomagają odnaleźć odpowiednie biuro.

Zastosowanie pylonów reklamowych

Obecnie pylon, podobnie jak baner reklamowy, znajduje szereg rozmaitych zastosowań w reklamie outdoorowej i wewnętrznej. Zdecydowana większość z nas kojarzy duże, kolorowe, podświetlane słupy umieszczane na stacjach paliw czy przed siedzibami różnych firm. Jednak równie dobrze pylon reklamowy sprawdzi się w takich lokalizacjach, jak m.in.:

  • parkingi przy centrach handlowych i supermarketach,
  • place przed halami produkcyjnymi i centrami logistycznymi,
  • tereny przy różnego rodzaju lokalach usługowych,
  • lotniska, dworce kolejowe,
  • bezpośrednie otoczenie autostrad oraz ruchliwych ulic.

Bardzo często tego rodzaju konstrukcje montowane są również na wjazdach do miast, przez co określa się je również jako witacze reklamowe.

Jakimi zaletami charakteryzuje się pylon reklamowy?

Wśród licznych zalet, jakimi witacze i pylony przewyższają inne elementy reklamy wielkoformatowej jak billboard czy baner reklamowy, na uwagę zasługują przede wszystkim:

  • doskonała widoczność z dużych odległości,
  • elegancka forma i bogate opcje personalizacji,
  • możliwość umieszczenia wielu informacji.

Oczywiście to nie wszystkie zalety, które sprawiają, że witacze reklamowe są dziś tak bardzo popularne. Równie istotne jest to, że pełnią funkcję znaków, ułatwiających klientom odnalezienie odpowiedniej drogi do firmy, sklepu lub stacji paliw. Dzięki swoim rozmiarom umiejętnie podkreślają również pozycję przedsiębiorstwa w branży, wspierając budowę wizerunku „dużego” i ważnego gracza na rynku. Wielką zaletą pylonów jest z pewnością ich uniwersalność, która sprawia, że znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach biznesu.

Pylony i witacze reklamowe – o czym pamiętać?

Decydując się na montaż pylonu, zwróć uwagę nie tylko na estetykę i zawartość informacyjną takiego nośnika. Równie istotne są sposób montażu oraz materiał, z którego wykonany zostanie witacz. Pylon reklamowy to konstrukcja, która ze względu na swoje gabaryty oraz trwałość, może istotnie zdominować przestrzeń, dlatego warto zadbać także o to, by dobrze wkomponowała się w istniejący krajobraz.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart