Litery 3D podświetlane

W jaki sposób litery podświetlane przyciągają uwagę?

Połączenie nowoczesnej technologii z analizą ludzkiej psychiki skutkuje tworzeniem rozwiązań, które mają za zadanie kreować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa w świadomości potencjalnych klientów. Litery podświetlane wpisują się w nowoczesne trendy marketingowe, nadając reklamie nową jakość. Dlaczego stosowanie podświetlanych liter wykazuje tak dużą skuteczność? Gdzie tkwi przyczyna ich potencjału do zwracania uwagi osób postronnych? Zapraszamy do analizy wpływu liter podświetlanych na podświadomość potencjalnych klientów, która uzasadnia rosnącą popularność tego rozwiązania wśród przedsiębiorców.

Litery podświetlane 3D – dlaczego są tak skuteczne?

Zastąpienie zwykłego szyldu reklamowego na elewacji budynku literami podświetlanymi stanowi rozsądne posunięcie marketingowe dla wielu firm. Inwestycja w atrakcyjną graficzną reprezentację działalności tworzy wrażenie uporządkowania, sukcesu, jakości i profesjonalizmu. Logo z nazwą, widniejące na witrynie sklepu lub punktu usługowego, dla osób postronnych jest elementem pierwszego kontaktu z firmą. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z istoty początkowej oceny klienta, która determinuje jego chęć do przyszłego skorzystania z danej usługi.

Litery podświetlane stają się zatem marketingowym orężem na pierwszej linii frontu, pozwalając na łatwą identyfikację firmy oraz przyciągając wzrok przechodniów. Osoby mijające witrynę danego sklepu z pewnością poświęcą krótką chwilę na przeczytanie widniejącego napisu. Skąd o tym wiemy? Z analizy mechanizmów funkcjonowania mózgu, który w naturalny sposób kieruje uwagę w stronę jaśniejszych elementów. Fotografowie wykorzystują tę tendencję do sterowania wzrokiem widza w obrębie kadru. Inne elementy graficzne działają w bardzo podobny sposób, czerpiąc pełnymi garściami z zasad kompozycji wypracowanych przez malarzy czy fotografów. Eleganckie litery podświetlane pozwalają wyróżnić się z tłumu, zwiększając widoczność logo i nazwy firmy nie tylko w nocy, lecz również w dzień.

Wyróżnienie z tłumu dzięki wykorzystaniu kontrastowej luminancji to nie jedyny aspekt gwarantujący skuteczność liter podświetlanych. Inwestycja w tę formę reklamy ma swoje uzasadnienie także w niezwykłych walorach estetycznych. W tej kwestii szczególne zastosowanie znajdują litery podświetlane 3D, prezentujące się nadzwyczaj efektownie.

W ofercie firmy GrawerPix znajdują się litery podświetlane 3D w dowolnym kształcie, dostosowanym do oczekiwań i uwarunkowań przestrzennych przedstawionych przez klienta. Ogromna elastyczność kształtów, rozmiarów oraz materiałów wykonania liter podświetlanych 3D sprawiają, że reklama zyskuje swój indywidualny wymiar, dostosowany do profilu działalności firmy.

Litery podświetlane jako skuteczna forma reklamy

Litery podświetlane przyciągają uwagę nie tylko z daleka, lecz również z bliższej odległości. Z wizerunkowego punktu widzenia konieczne staje się zastosowanie materiałów najwyższej jakości. Dobrze spasowane elementy, gładka i czysta powierzchnia, a także doskonała kompozycja świetlna – to wszystko wytwarza u potencjalnych klientów pozytywne wrażenia estetyczne, które przekładają się na chęć skorzystania z oferty.

Budowa świadomości marki to kluczowy proces o długofalowym charakterze. Im lepsze pierwsze wrażenie klienta, tym większa skłonność do zainteresowania oferowanymi produktami czy usługami. Stosowanie liter podświetlanych 3D pozwala wytworzyć pozytywne wyobrażenie o działalności firmy, która będzie się kojarzyć z rzetelnym i wiarygodnym partnerem do realizacji wybranych zadań.

Litery podświetlane 3D – gdzie je umieścić, aby jak najlepiej przyciągały uwagę klientów?

Litery podświetlane nie znają limitów co do kształtu, designu, rozmiaru czy typów zastosowań. GrawerPix dopasowuje ostateczny wygląd produktu do specyfikacji dostarczonej przez klienta. Najpowszechniejszą przestrzenią do umieszczenia liter podświetlanych staje się frontowa elewacja budynku firmowego w niewielkiej odległości od głównego wejścia lub umiejscowienie narożne na dwóch ścianach elewacji. Budynki firmowe z bramą wjazdową skorzystają na ustawieniu liter 3D w miejscu najlepiej widocznym z ulicy, najczęściej tuż przed wejściem/wjazdem na posesję. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby litery 3D podświetlane diodami ledowymi umieszczać wewnątrz budynków. Posłużą one wówczas do identyfikacji miejsca, dając wrażenie spójności i luksusu.

Stworzenie personalizowanych liter 3D to inwestycja na lata. Ogromna wytrzymałość tego typu rozwiązań, w połączeniu z doskonałym potencjałem do przyciągania uwagi klientów sprawiają, że ta forma reklamy udowodniła swoją skuteczność, pozwalając na rozwój niemal każdego typu biznesu.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart