Czy warto zainwestować w oklejanie samochodów

Czy warto zainwestować w oklejanie samochodów?

Oklejanie samochodów należy do często wykorzystywanych form reklamy. Trudno się temu dziwić, zważywszy na jej skuteczność. Obecnie mało kto zastanawia się nad tym, czy warto okleić samochód reklamą. Choć odpowiedź wydaje się oczywista, zawsze należy dokładnie zaznajomić się z tematem, zanim podejmie się decyzję o zainwestowanie w folię ochronną. W niniejszym artykule przyjrzymy się wszystkim kwestiom związanym z oklejaniem pojazdów firmowych.

Najważniejsze korzyści związane z promocją firmy

Reklamę na samochodzie zalicza się do mobilnych form promocji marki. Pojawia się ona wszędzie tam, gdzie dociera auto. W ten sposób można w łatwy i stosunkowo szybki sposób dotrzeć do klientów z różnych rejonów miasta, a nawet poza daną miejscowością. Nigdy nie wiadomo, gdzie znajduje się potencjalny klient. Co więcej, reklama na samochód zwiększa świadomość marki. Dzięki temu nazwa firmy lub oferowane przez nią produkty mogą zostać zareklamowane zupełnie przez przypadek. Dobrym przykładem są robione na ulicy zdjęcia.

Oklejanie samochodu sposobem na wyróżnienie swojej firmy

Wystarczy przypomnieć sobie, jak z reklamy na samochodzie korzystają największe firmy. Praktycznie każdy kojarzy ciężarówki Coca-Coli. Im częściej na mieście pojawia się pojazd z charakterystyczną, przykuwającą wzrok i estetyczną reklamą, tym większa szansa na pozyskanie klienta lub przypomnienie się aktualnym.

Czy oklejanie auta ma jeszcze jakieś zalety?

To jednak nie wszystko! Firmowa flota pojazdów powinna prezentować się w jak najlepszy sposób, aby reklama faktycznie przynosiła skutki. Dlatego nie mogą być zniszczone czy brudne. Na szczęście oklejanie auta wpływa również na jego wygląd. Dobrze zaprojektowana reklama jest wartością samą w sobie, ale wykorzystana folia także ma duże znaczenie. Istnieje kilka rodzajów folii, które cechują się nieco odmiennymi parametrami. Każda zabezpiecza lakier przed wieloma czynnikami zewnętrznymi, takimi jak silne promienie słoneczne (powodują blaknięcie lakieru) czy uderzające o powierzchnię auta drobne kamyki (mogą pozostawić rysy). Na dodatek folię dużo łatwiej czyści się z pyłu, kurzu i błota.

Ile kosztuje reklama na samochód?

Koszt oklejenia zależy od kilku czynników. Przede wszystkim od powierzchni reklamy oraz rodzaju folii. Należy więc przygotować się na większy wydatek w przypadku oklejania dużego pojazdu dostawczego z każdej strony folią wylewaną z laminatem UV. Dużo mniej pieniędzy kosztuje reklama umieszczona wyłącznie na tylnej szybie samochodu osobowego. Najtańszy jest sam projekt, którego cena wynosi przeciętnie kilkaset złotych. W ostatecznym rozrachunku oklejanie auta jest zawsze opłacalne. Przynosi bowiem wymierne korzyści, które opisaliśmy powyżej.

Najlepszą ofertę zawsze mają doświadczeni specjaliści, którzy doskonale znają tajniki swojej sztuki. W kwestii takiej, jak oklejanie samochodu, cena proponowana przez GrawerPix jest atrakcyjna. Serdecznie zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej na temat współpracy. Gwarantujemy najlepsze wykonanie za rozsądne pieniądze!

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart