Producent liter przestrzennych – porady w zakresie reklamy
Widoczność to podstawa każdej reklamy. Dlatego nie powinno nikogo dziwić, że litery przestrzenne zyskały taką popularność wśród osób prowadzących biznes. Wyjątkowa estetyka tego typu reklamy oraz jej niezaprzeczalna widoczność sprawiły, że korzysta z niej coraz więcej firm. Jako producent liter przestrzennych doskonale zdajemy sobie sprawę z ich zalet. I wiemy też, jakie warunki powinny spełniać.
Co powinien zawierać napis?
Na samym początku należy skupić się na samym napisie. Oczywiste jest, że litery powinny składać się na nazwę marki. Dzięki temu klienci zidentyfikują firmę. Czasem warto jednak pokusić się o dodatkowe informacje. Dla przykładu może to być rok założenia przedsiębiorstwa bądź godziny otwarcia obiektu. Nie powinno się jednak z tym przesadzać. Im więcej napisów, tym mniej czytelny staje się przekaz.
Na jakiego rodzaju litery się zdecydować?
Przedsiębiorstwa otwarte wyłącznie za dnia decydują się najczęściej na standardowe litery reklamowe. Jeśli jednak obiekt zamyka się w późnych godzinach nocnych (restauracje, bary itp.) lub jest wręcz całodobowy (np. hotele), należy zainwestować w podświetlane napisy. Dzięki temu informacja jest widoczna niezależnie od pory dnia lub nocy. Jako producent liter reklamowych możemy zastosować tzw. efekt halo. To podświetlane od tyłu litery, które prezentują się nad wyraz interesująco.
Gdzie umieścić litery przestrzenne?
Tego typu reklama znakomicie sprawdza się w warunkach zewnętrznych. Dobrym przykładem zastosowania jest witryna sklepowa. Litery reklamowe można też umieścić nad wejściem do budynku. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby znalazły się wewnątrz obiektu. Będą stanowić świetny element dekoracji, a podświetlane elementy dadzą nawet pomieszczeniu dodatkowe źródło światła.
Czy można wykorzystać coś zamiast liter lub cyfr?
Rzecz jasna, opcje nie kończą się wyłącznie na alfabecie i cyfrach arabskich. Jako profesjonalny producent liter przestrzennych jesteśmy w stanie zrealizować niemal dowolny projekt. Logo firmy składające się ze znaku matematycznego? Grafika przedstawiająca wizerunek człowieka? A może zrobione przed laty zdjęcie? W praktyce nie mamy zbyt wielu ograniczeń. Dlatego wszystkich zainteresowanych stworzeniem czegoś nietypowego dla swojej marki zachęcamy do podjęcia współpracy właśnie z nami.
Jak powinna wyglądać reklama?
Nawet najlepiej ulokowana reklama nie spełni swojego zadania, jeśli nie jest pomysłowa i estetyczna. Dlatego powinno się przyłożyć dużą wagę do tych kwestii. Jeśli chodzi o litery przestrzenne, producent GrawerPix nie tylko je wykona, ale też zaprojektuje. Transport i montaż również nie stanowią problemu. Wszystko odbywa się zgodnie z zasadami sztuki oraz przy nieustannym kontakcie z klientem. Efekt końcowy jest więc zawsze satysfakcjonujący dla każdej strony.
Profesjonaliści są nieocenioną pomocą przy opracowywaniu koncepcji reklamy oraz wcielaniu jej w życie. Warto więc skontaktować się z nami, aby otrzymać garść cennych rad i rozpocząć pomyślną współpracę.